Re: 2 karty graficzne, 4 monitory - czy to zadziała?

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Mon 05 Dec 2011 - 11:24:58 MET

On 2011-12-05 10:44, Krzysztof Szatanik wrote:
> Witam
>
> Czy ktoś próbował uruchamiać 4 monitory na 2 kartach graficznych w
> jednym komputerze jednocześnie?
>
> Jakiś miesiąc zmieniałem kartę graficzną i chciałem włożyć Radeona z
> obsługą 3 monitorów, jednak okazało się że moja już trochę wiekowa płyta
> główna (Asus P5N-E SLI na NForce 650i SLI) nie zadziała z ATI, i
> musiałem kupić Gigabyte 460GTX z tylko dwoma złączami DVI. Została mi
> natomiast stara karta GF 8600 GTS. Zastanawiam się teraz czy można do
> tej płyty włożyć tą starą kartę tak aby móc podłączyć równocześnie 4
> [...]

Możliwe, czasami trzeba podlubac w biosie aby obie karty graficzne
(wbudowana i dodana sie zainicjalizowaly).

Bez problemu obsluzysz 4 monitory na 2 kartach, pod warunkiem, ze:
- Twoj OS to wspiera
- kazda karta wspiera dwa monitory
- plyta glowna posiada sloty dla dwoch kart (tutaj nie musi byc wsparcia
SLI/Crossfire)
- drugi slot PCIEx na 99x bedzie pracowal na x8, nie 16, tu bardzo
teoretycznie moze byc problem,aczkolwiek sie z nim w praktyce nie spotkalem