Re: Nagrywarka

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Thu 01 Dec 2011 - 00:08:27 MET

W dniu 2011-11-30 21:05, LP pisze:
> Oczywiście, że jak ktoś lubi i nie widzi różnicy to może myć wodą,
> deszczówką albo po prostu pluć na ekran i przecierać rękawem - wolna wola.
> Jednak niezawodne narzędzie diagnostyczne, w które zaopatrzyła nas matka
> ewolucja podpowiada mi, że w tej kwestii złoty środek istnieje, np. ten
> który nie bez powodu jest rekomendowany i reklamowany jako "for Windows";)
> https://picasaweb.google.com/lh/photo/QUqxNUhE5mFYc9l6WREzU2iCdozGGJQKryYRU81iyAs?feat=directlink

Przecież to do okien, ale nie do Windows w monitorze :-)
Tak swoją droga nie spodziewałam się od was porad na temat nagrywarki,
wiedziałam, że o klockach będziecie pisać.

animka

--
Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w