Re: Nagrywarka

Autor: Przemys砤w Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu 22 Dec 2011 - 20:33:26 MET

Dnia Wed, 30 Nov 2011 21:05:21 +0100, LP napisa艂(a):

> Ja te偶 nie chc臋 by膰 wredny ale np. wszystkie zabawki, kt贸re maj膮
> jakiekolwiek ma艂e albo ruchome elementy producenci opisuj膮 (wiadomo z
> jakiego wzgl臋du) jako nadaj膮ce si臋 tylko dla dzieci powy偶ej trzeciego roku
> 偶ycia. Chcia艂by艣 aby Twoje dziecko by艂o do ty艂u za r贸wie艣nikami taki szmat
> czasu tylko dlatego, 偶e komu艣 jest wygodniej zakaza膰 wszystkiego ni偶 opisa膰
> sw贸j produkt szczeg贸艂owiej?
>
> Oczywi艣cie, 偶e jak kto艣 lubi i nie widzi r贸偶nicy to mo偶e my膰 wod膮,
> deszcz贸wk膮 albo po prostu plu膰 na ekran i przeciera膰 r臋kawem - wolna wola.
> [...]

Widzisz - ja akuart rozumiem podej艣cie producenta, kt贸ry by default odradza
艣rodki na bazie alkoholu. Chcia艂oby Ci si臋 testowa膰 pierdyliard r贸偶nych, by
wy艂apa膰, od jakiego st臋偶enia danej substancji czynnej zaczyna by膰 ona
艣rednio bezpieczna dla matrycy? Przy okazji: zobacz na ilu 艣rodkach chemii
gospodarczej nie masz podanego st臋偶enia danych substancji wchodz膮cych w
sk艂ad danego produktu. I zastan贸w si臋 jeszcze, ile os贸b rzeczywi艣cie
przegryz艂oby si臋 przez d艂uga艣ny spis sk艂adu chemicznego preparat贸w
czyszcz膮cych. Tak jest po prostu 艂atwiej - wystarczy jedno zdanie z tekstem:
鈥瀂akazane jest u偶ycie 艣rodk贸w chemicznych, rozpuszczalnik贸w lub
rozcie艅czalnik贸w, benzenu, olej贸w parafinowych, alkoholi (etanolu, metanolu,
alkoholu izopropylowego), 艣rodk贸w 艣ciernych lub innych 艣rodk贸w 偶r膮cych, gdy偶
mo偶e to spowodowa膰 uszkodzenie obudowy lub panelu.鈥

--
[ Przemys艂aw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Skromni ludzie nie istniej膮. Po prostu niekt贸rzy nie maj膮 si臋 czym       ]