Re: Nagrywarka

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu 22 Dec 2011 - 20:33:26 MET

Dnia 29 Nov 2011 10:58:21 +0200, januszek napisał(a):

> Przemysław Ryk napisa?(a):

> Erase wrednosc ;) Właściwie dlaczego nie można czyszcić paneli środkami
> zawierającymi alkohol?

Stawiam na to, że to zasłona dla producenta na okoliczność użycia środka ze
zbyt wysokim stężeniem alkoholu, które mogłoby wyżreć czy zmatowić
powierzchnię matrycy.

[ Facet chcący zaciągnąć dziewczynę do łóżka jest gotów na każdą podłość,  ]
[ byleby osiągnąć cel. Przebić go może tylko kobieta chcąca zaciągnąć      ]
[ faceta przed ołtarz.                               (Peppone, JoeMonster) ]