Re: Czy warto tą płytę kupić?

Autor: Remek <dupa_at_gmail.com>
Data: Sat 26 Nov 2011 - 21:01:40 MET

Użytkownik "WiesłaW" napisał:

> Za wikipedią:
> Ponadto za Wikipedią:
> Za wikipedią:

Jeśli Wikipedia to źródło Twojej wiedzy, to nie mamy o czym rozmawiać.

> W czasach Pentium 4, Hyper-Threading dla zwykłego użytkownika nie miał
> praktycznie żadnego znaczenia.

Miał, bo znacznie zwiększał wydajność.

> Ja osobiście wolę jednak procesory z fizycznymi rdzeniami, a nie atrapą ...

To przykład merytorycznej wypowiedzi. Co kogo obchodzi co Ty wolisz?

> Intel również nie wiadomo dlaczego
> zaimplementował te niepotrzebne 64-bitowe

O to należałoby pytać Intel. Może dlatego, że tacy znawcy jak Ty "wolą" 64 bity
niż 32? Lepiej brzmi rynkowo? Poszukaj jakichs grup programistycznych i poczytaj
o problemach. Programistom o wiele bardziej potrzebne były by dodatkowe rejestry
ogólnego przeznaczenia, a nie zwiększanie rozmiaru istniejących. Dlaczego
producenci tego nie robią? Bo to bardzo trudne, znacznie trudniejsze niż
zwiększenie pojemności komórki pamięci z 32 do 64 bitów. Pomyśl dlaczego.

> Chyba starczy.

Dla mnie tak. Pojęcia wielkiego nie masz.

PLONK

Remek