Re: Czy warto tą płytę kupić?

Autor: WiesłaW <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Sun 27 Nov 2011 - 18:01:47 MET

Dnia 26-11-2011 o 21:01 Remek napisał na pl.comp.pecet:

> Użytkownik "WiesłaW" napisał:

> Jeśli Wikipedia to źródło Twojej wiedzy, to nie mamy o czym rozmawiać.

Jest o wiele lat świetlnych wiarygodniejsza od Twoich prawd objawionych i
osobistych przemyśleń. Jeżeli jednak mimo wszystko uważasz się za takiego
giganta wiedzy, to napisz tam swój artykuł.

> Miał, bo znacznie zwiększał wydajność.

Rozumiem, miał bo.. miał i tak ma być :)
http://twojepc.pl/artykuly.php?id=pentium4_3_06&strona=2

> To przykład merytorycznej wypowiedzi. Co kogo obchodzi co Ty wolisz?

Nie, to jest przykład Twojej kompletnej ignorancji i lenistwa. Znowu nie
doczytałeś do czego służy grupa dyskusyjna. Najciekawsze jest jednak to,
że Tobie wolno prezentować swoje poglądy, a innym już nie? :/

Jeżeli teoretycznie procesor z Hyper-Threadingiem jest dziś w stanie
osiągnąć max 30% większą wydajność, to procesor bez tego, a z dodatkowymi
rdzeniami jest wydajniejszy 100%. Rozumiesz na czym polega różnica, czy
mam Ci to jakoś specjalnie rozrysować?

> o problemach. Programistom o wiele bardziej potrzebne były by dodatkowe
> rejestry
> ogólnego przeznaczenia, a nie zwiększanie rozmiaru istniejących. Dlaczego
> producenci tego nie robią? Bo to bardzo trudne, znacznie trudniejsze niż
> zwiększenie pojemności komórki pamięci z 32 do 64 bitów. Pomyśl dlaczego.

Zastanów się trochę - po jaką cholerę mam rozpatrywać problemy
programistów? Mam dosyć swoich i jakoś nikt mnie nie żałuje. Niech piszą
petycje do producentów.

> O to należałoby pytać Intel. Może dlatego, że tacy znawcy jak Ty "wolą"
> 64 bity
> niż 32? Lepiej brzmi rynkowo? Poszukaj jakichs grup programistycznych i
> poczytaj

Tutaj pojechałeś. Może najzwyczajniej w świecie "znawcy" chcieliby
zwiększyć sobie ilość pamięci w komputerze? Widać podstawowe zagadnienia
są dla Ciebie za trudne, ale programowanie niskopoziomowe już nie :D.

http://www.centrumxp.pl/Sprzet/1254,1,Architektura_x64.aspx
http://www.centrumxp.pl/Sprzet/1258,1,Architektura_x64_a_pamiec_systemowa.aspx

> PLONK

Wybacz, ale ja się takimi zabawkami nie bawię.

--
WiesłaW
Opera Mail