Re: kontroler PATA - pyt. teoretyczne

Autor: Szyk <szyk100_at_o2.pl>
Data: Sat 26 Nov 2011 - 21:38:04 MET

W dniu 2011-11-26 18:34, Rafal Lukawski pisze:

> Pytanie jest jak najbardziej praktyczne. W czasie bootowania systemu
> uruchamiany jest BIOS karty i to od niego zalezy jak zobaczysz dodatkowe
> urzadzenie. Innymi słowy BIOS karty musi udostepniac mozliwosc
> bootowania przez napędy DVD/CD.
>

> Podaj konkretny model, moze w ten sposob uda sie ustalic.

Kontroler PATA to Silicon Image SII0680ACL144, a strona producenta to:
http://www.siliconimage.com/products/product.aspx?pid=31
Szukałem tam jakiegoś info o tym bootowaniu z DVD ale nic nie znalazłem.
Zapodałem w Google taką frazę: sii0680A|sii0680 "boot from dvd|cd"
i też nic jednoznacznego nie znalazłem.