Re: Czy warto tą płytę kupić?

Autor: Remek <dupa_at_gmail.com>
Data: Wed 23 Nov 2011 - 04:48:06 MET

Użytkownik "WiesłaW" napisał:

> W którym miejscu Twojego postu jest napisane o Twoich doświadczeniach z
> marką MSI? Zdanie typu "to jest szajs" mogę napisać o każdej firmie (MSI,
> Asus, Gigabyte, Asrock) ponieważ wszystkie miewają wpadki, tylko co zrobi
> wtedy ogłupiały pytający?

Wyraziłem swoje zdanie. Ty mogłeś wyrazić swoje.

> Gdybyś napisał przynajmniej na czym się przejechałeś, zamiast tego
> bezsensownego niczym nie uzasadnionego stwierdzenia.

Jeśli autor wątku zapytał by o szczegóły to bym je podał. Radzę Ci zrezygnować z
określeń typu "bezsensownego", "niczym nie uzasadnionego", bo za chwilę
dostaniesz należyta odprawę. Widzę, że aspirujesz do jakiegoś autorytetu z
prawem do oceny moich wypowiedzi. Przepraszas i następnie robisz to samo. I na
koniec. Odpowiadam autorowi, nie Tobie i Twoje zdanie mnie nie interesuje póki
co.

Remek