Re: Czy warto tą płytę kupić?

Autor: WiesłaW <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Thu 24 Nov 2011 - 23:53:59 MET

Dnia 23-11-2011 o 04:48 Remek napisał na pl.comp.pecet:

> Jeśli autor wątku zapytał by o szczegóły to bym je podał. Radzę Ci
> zrezygnować z
> określeń typu "bezsensownego", "niczym nie uzasadnionego", bo za chwilę
> dostaniesz należyta odprawę. Widzę, że aspirujesz do jakiegoś autorytetu
> prawem do oceny moich wypowiedzi. Przepraszas i następnie robisz to
> samo. I na
> koniec. Odpowiadam autorowi, nie Tobie i Twoje zdanie mnie nie
> interesuje póki
> co.

Nie będę rezygnował z żadnych określeń, a Twoje rady mnie nie interesują
póki co. Jeżeli nie chcesz czytać moich "wypocin" to może przynajmniej się
wysil i przeczytaj FAQ grupy, szczególnie punkt 1.4.1. Może zrozumiesz
(choć zaczynam wątpić) o co mi chodziło. Tam również kieruj swoje należyte
odprawy.

--
WiesłaW
Opera Mail