Re: Czy warto tą płytę kupić?

Autor: Remek <dupa_at_gmail.com>
Data: Wed 23 Nov 2011 - 04:59:06 MET

Użytkownik "Maru" napisał:

> faktycznie myślałem, że padną jakieś konkrety ...

Moja ocena jest za tzw. całokształt. Nie ma co sie rozpisywać. Chcesz wierz, nie
chcesz nie wierz, ale jak kupisz MSI to za jakiś czas podziel się swoja opinią.

> chyba zdam się po części na dane techniczne i na własne widzi mi się.

Dobrze Ci radzę. Zapomnij o MSI. Asrock oceniam na 3+. Polecam Asusa, lub
Gigabyte. Koniecznie na chipsecie Intela. I dpbrze zapoznaj się z wyposażeniem
płyty. Chociaż teraz raczej trudno znaleźć płytę, która by nie miała złącza
SATA, czy FireWire, ale strzeżonego ... Zapoznaj się również z listą
obsługiwanych procesorów i dostępnością driverów.

Remek