Re: Czy warto tą płytę kupić?

Autor: WiesłaW <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Tue 22 Nov 2011 - 17:03:28 MET

Dnia 21-11-2011 o 22:29 Remek napisał na pl.comp.pecet:

> Mógłbyś rozwinąć? Co Ci się w moim poście nie podoba? Radzę autorowi
> wykluczyć
> jedną z opcji, ponieważ takie mam doświadczenia z MSI. O innych firmach
> póki co
> się nie wypowiadam. Masz inne zdanie? Napisz to zamiast personalnego
> ataku.
> Dostaniesz zaraz należyta odprawę i zrobi Ci sie przykro i głupio.
> nazwiesz mnie
> chamem i splonkujesz. Pamiętaj jednak, że to Ty zacząłeś.

W którym miejscu Twojego postu jest napisane o Twoich doświadczeniach z
marką MSI? Zdanie typu "to jest szajs" mogę napisać o każdej firmie (MSI,
Asus, Gigabyte, Asrock) ponieważ wszystkie miewają wpadki, tylko co zrobi
wtedy ogłupiały pytający? Pewnie podziękuje za konkretną odpowiedź :)

Gdybyś napisał przynajmniej na czym się przejechałeś, zamiast tego
bezsensownego niczym nie uzasadnionego stwierdzenia, to i ja chętnie
poczytam. I to ode mnie żądasz rozwinięcia - a gdzie Twoje?
Ja np. mam bardzo dobre choć nie za szerokie doświadczenia z MSI, a ich
teraźniejsze płyty główne w niczym nie ustępują innym producentom. Jakby
nie patrzeć jest to - zdaje się - trzeci "gracz" w tym segmencie.
Czy MSI K9A2-Neo jest złą płytą?, bo ja widzę np jak właśnie rozsypuje się
flagowy produkt Asusa na Socket A - A7N8X-E Deluxe.

Nie było moim zamiarem Ciebie atakować, to miał być taki "prowokacyjny"
żart. Bardzo przepraszam, jeżeli poczułeś się urażony. Mam jednak czasami
takie nieodparte wrażenie, że pod nickiem Remek piszą dwie różne osoby :)

--
WiesłaW
Opera Mail