Re: Zabawa z nVidia 3D Vision - wrażenia

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Tue 22 Nov 2011 - 09:15:24 MET

Dnia 2011-11-21, o godz. 21:28:54
Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał(a):

> Masz na myśli astygmatyzm czy coś w tym stylu? Bo wiesz - ja
> korzystałem z 3D VISION NVIDII mając -2,25 w lewym oku i -2,5 w
> prawym. AFAIR plus jeden cylinder do tego. Owszem - zakładałem
> okulary na okulary lub szkła kontaktowe na oczy, potem okularki
> NVIDII.

No niestety ja mam wadę wrodzoną jednego oka związaną z wadą siatkówki.
Nie korygowalne szkłami i żadne okulary nie pomogą jak fotoreceptory w
tym oku maja za małą czułość - przyrównując do aparatu fotograficznego.

> Czyli problemy z widzeniem stereoskopowym generalnie?

Tak - niemożliwe do korekcji jednego oka właśnie do tego prowadzi. Jak
pisałem przez lata mózg sobie radzi o ile bodźce nie są za szybkie.

Zdrówko