Re: Energooszczędna płyta pod mały serwer, miniatx - tania

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Tue 22 Nov 2011 - 09:27:41 MET

Dnia 2011-11-21, o godz. 16:48:35
simon <NOO_SPAMMsimw@poczta.onet.pl> napisał(a):

> A moĹĽe takie coĹ›:
> http://www.advantech.com/applied/Stack_SBC_Pages/EBX/PCM-9584.htm
> http://www.advantech.com/applied/products/pcm-9584.pdf
> ale z drugiej ręki?

Czasami można trafić płytkę Tyan S2350 robioną na zlecenie firmy
http://www.splitted-desktop.com/en/ Specyfikacja jest na końcu postu.
Udało mi się kupić taką płytkę okazyjnie za ~150PLN. Mogę znajomka
podpytać czy ma jeszcze jakieś egzemplarze.

ZdrĂłwko

• 1 S1 socket for AMD Mobile Sempron and Turion 64 X2 support
• ATI RS690E and SB600
• 1 Compact Flash port
• 1 LVDS port to drive TFT panel
• 1 TPM
• 1 mini PCI slot
• 2 internal com ports
• 2 internal firewire ports
• 32 MB Local Frame Buffer to lower power consomption of GPU
• 6 USB 2.0 external port available on I/O backing plate
• 4 USB 2.0 internal port
• 2 Gigabits Ethernet port from Realtek
• Up to 4 GB of main Memory ( 2x So-Dimm DDR II @667Mhz)
• 1 DVI-D port, 1 7.1 analog audio out, 1 SP/DIF Optical port
• Support Linux natively (primary O/S used by SDS) and Windows Vista
with Aero mode