Re: Zabawa z nVidia 3D Vision - wrażenia

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Mon 21 Nov 2011 - 21:28:54 MET

Dnia Sat, 19 Nov 2011 20:05:08 +0100, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

> Właśnie - problem w tym że ciężko nowe konstrukcje spotkać bez 3D a
> tańsze. 12% populacji to tak co 7-8 człowiek. Nisza - ale dość spora ;-)

Nacisk ze strony producentów jednak jest niemały. Do tego posiadają oni jak
by nie patrzeć takie zasoby do wykorzystania, że nie ma bata - kupiliby nas
razem z butami do trzeciego pokolenia wstecz. „Kreowanie potrzeb” idzie więc
pełną parą. :)

> Akurat u mnie to nie kwestia mĂłzgu a wady jednego oka. Aby efekt 3D
> oglądać przy obecnym stanie techniki trzeba mieć w miarę sprawne oboje
> oczu.

Masz na myśli astygmatyzm czy coś w tym stylu? Bo wiesz - ja korzystałem z
3D VISION NVIDII majÄ…c -2,25 w lewym oku i -2,5 w prawym. AFAIR plus jeden
cylinder do tego. Owszem - zakładałem okulary na okulary lub szkła
kontaktowe na oczy, potem okularki NVIDII.

> Ja 3D nie obejrzÄ™ tak jak w siatkĂłwkÄ™ czy kosza nie pogram bo w
> piłkę nie trafiam. Ale w strzelaniu czy kierowaniu pojazdem nie
> przeszkadza - mózg potrafi ocenić zgrubnie odległość nawet na postawie
> widoku jednym okiem i o ile zmiany nie sÄ… za szybkie to robi to
> sprawnie. Niestety np. rzucona mi piłka to zamiast odbicia najczęściej
> pacnięcie przed lub za nią w powietrzu - bo za szybko.

Czyli problemy z widzeniem stereoskopowym generalnie?

[ Being someones father is not a right. It's a gift.                       ]
[                              (Horatio Caine, "CSI Miami 4x17 Collision") ]