Re: Zabawa z nVidia 3D Vision - wrażenia

Autor: Rafal <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Thu 17 Nov 2011 - 20:29:02 MET

On 2011-11-17 19:10, Gotfryd Smolik news wrote:

> Zdaje się "3D" takie najsłabsze nie są, AFAIR pierwsze modele LCD
> miały w okolicach 700 lm/m^2, dzisiejsze raczej 500 lm/m^2, ale
> licząc że 100 lm/m^2 powinno wystarczyć, to obraz widziany
> w okularach jakoÅ› krytycznie ciemny nie jest.

Sam obraz może nie, ale wiesz jak to w grach, czasami trzeba gamme
podnieśc by miała sens, gry sterowane są klawiaturą, warto ją widziec ;)

> Khm... masz na myśli "paskowej"?
> Bo usiłuję dojść o co chodzi z tą pasywnością :)
> Jeśli tak, to poproszę o opinie jeśli używałeś - nie miałem okazji,
> za to gdzieś widziałem o widocznych liniach separatorów, a oglądanie
> obrazu przez kraty takie sobie by było :] (nawet jak "krata" ma
> postać delikatnej siatki :))

nie nie... zadne kraty - dla umyslu i zmyslu wzroku ma to tylko takie
znaczenie, ze pionowa rozdzielczosc maleje dwa razy, po prostu jedno oko
widzi linie parzyste, drugie nieparzyste, a mozg odpowiednio to
interpretuje i daje 3d. IMHO w przypadku PC moze miec sens (wysoka
liczba klatek) w przypadku TV (obecnej) 24fps to troche za malo na oko,
po prostu to widac przy jakiejkolwiek scenie ruchu... gdy materialy beda
krecone z 50fps, to dopiero bedzie skok jakosciowy, ale ... to za 10 lat
pewno ;)