Re: Zabawa z nVidia 3D Vision - wrażenia

Autor: Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Thu 17 Nov 2011 - 19:10:18 MET

On Thu, 17 Nov 2011, Rafal wrote:

> To oczywi¶cie subiektywnie odczucia, samo migotanie tu nie jest problemem
> (dla mnie) tylko jasno¶æ obrazu, która mocno siê zmniejsza (przydatny bylby
> LCD z jakims podrasowanym podswietlaniem)

  Zdaje siê "3D" takie najs³absze nie s±, AFAIR pierwsze modele LCD
mia³y w okolicach 700 lm/m^2, dzisiejsze raczej 500 lm/m^2, ale
licz±c ¿e 100 lm/m^2 powinno wystarczyæ, to obraz widziany
w okularach jako¶ krytycznie ciemny nie jest.

> Nie sprawdzalem technologii pasywnej w typowo pecetowych warunkach, biorac
> jednak pod uwage, ze sensownym zastosowaniem s± gry FPS, ograniczenie jakie
> daje pasywnosc (zmniejszenie rozdzielczosci pionowej x2)

  Khm... masz na my¶li "paskowej"?
  Bo usi³ujê doj¶æ o co chodzi z t± pasywno¶ci± :)
  Je¶li tak, to poproszê o opinie je¶li u¿ywa³e¶ - nie mia³em okazji,
za to gdzie¶ widzia³em o widocznych liniach separatorów, a ogl±danie
obrazu przez kraty takie sobie by by³o :] (nawet jak "krata" ma
postaæ delikatnej siatki :))

pzdr, Gotfryd