Re: System na USB - jaki BIOS?

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Thu 17 Nov 2011 - 20:18:13 MET

W dniu 2011-11-17 07:35, Piotr Rezmer pisze:

> Mówisz o bootowalnym instalatorze Windows? Ten przecież nie wspiera
> żadnej autentykacji, nie może zatem zweryfikować czy masz prawo do
> konkretnego dysku. Uzywając płytki instalacyjnej zainstalujesz system na
> dowolnym dysku, nieważne czy jest na nim FAT, NTFS.
> Autoryzacja jest zapewniana przez system operacyjny a nie fizyczne
> urzÄ…dzenie jakim jest dysk twardy.

Nie mówię o bootowalnym instalatorze dysku. Nowo zamontowane fizyczne
urządzenie, tj. dysk twardy trzeba włączyć w Biosie, żeby system
zobaczył. Może być i tak, że system nie widzi, nie udostępnia, bo nie
ustawione sÄ… uprawnienia w Zabezpieczeniach.

animka

--
Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w