Re: Zabawa z nVidia 3D Vision - wrażenia

Autor: Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Tue 29 Nov 2011 - 18:36:06 MET
Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1111291834120.3816@quad>
Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed

  Przepraszam za po¶lizg, ale jedna kwestia mi siê nie widzi:

On Thu, 17 Nov 2011, Rafal wrote:

> On 2011-11-17 19:10, Gotfryd Smolik news wrote:
>> On Thu, 17 Nov 2011, Rafal wrote:
[...]
>>> Nie sprawdzalem technologii pasywnej w typowo pecetowych warunkach,
>>> biorac jednak pod uwage, ze sensownym zastosowaniem s± gry FPS,
>>> ograniczenie jakie daje pasywnosc (zmniejszenie rozdzielczosci
>>> pionowej x2)
>>
>> Khm... masz na my¶li "paskowej"?
>> Bo usi³ujê doj¶æ o co chodzi z t± pasywno¶ci± :)
>> Je¶li tak, to poproszê o opinie je¶li u¿ywa³e¶ - nie mia³em okazji,
>> za to gdzie¶ widzia³em o widocznych liniach separatorów, a ogl±danie
>> obrazu przez kraty takie sobie by by³o :] (nawet jak "krata" ma
>> postaæ delikatnej siatki :))
>
> nie nie... zadne kraty - dla umyslu i zmyslu wzroku ma to tylko takie
> znaczenie, ze pionowa rozdzielczosc maleje dwa razy, po prostu jedno oko
> widzi linie parzyste, drugie nieparzyste, a mozg odpowiednio to interpretuje
> i daje 3d. IMHO w przypadku PC moze miec sens (wysoka liczba klatek) w
> przypadku TV (obecnej) 24fps to troche za malo na oko, po prostu to widac
> przy jakiejkolwiek scenie ruchu... gdy materialy beda krecone z 50fps, to
> dopiero bedzie skok jakosciowy, ale ... to za 10 lat pewno ;)

...jeszcze raz: jak± technologiê nazwa³e¶ "pasywn±"?
  Mo¿e ze dwa s³owa o konstrukcji, to siê wyja¶ni.

pzdr, Gotfryd
Received on Tue Nov 29 19:05:03 2011

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 29 Nov 2011 - 19:51:04 MET