Re: Zabawa z nVidia 3D Vision - wraĹĽenia

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu 17 Nov 2011 - 20:30:57 MET

Dnia Thu, 17 Nov 2011 19:10:18 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):

> Zdaje się "3D" takie najsłabsze nie są, AFAIR pierwsze modele LCD
> miały w okolicach 700 lm/m^2, dzisiejsze raczej 500 lm/m^2, ale
> licząc że 100 lm/m^2 powinno wystarczyć, to obraz widziany
> w okularach jakoĹ› krytycznie ciemny nie jest.

Przy Samsungu, którego zdarzyło mi się używać podczas testów 3D VISION,
maksymalna jasność była na poziomie 300 cd/m2. Ustawiona taka, granie w
Bioshock 2 i słałem peany do Logitecha za podświetlenie klawiatury. Ale w
grze jasność trzeba było sztucznie rozjechaniem gammy regulować, bo w grze
(przy założonych okularach) było jednak mocno ciemno.

(ciach…)

[ I didn't realize it was possible for a woman to be _unusually_ irritable.]
[                               (Gregory House "House M.D. 1x07 Fidelity") ]