Re: Polskie znaki na iPadzie

Autor: Przemys³aw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed 16 Nov 2011 - 21:33:55 MET

Dnia Wed, 16 Nov 2011 14:26:30 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

> Ach, kombatanckie wspomnienia ;)

Tam kombatanckie. Szczenięciem byłem, ciekawe te malunki były, to
majstrowałem. :D

> Mój wkład w polonizację to polskie znaki w 16-bitowych PSIONach -
> producent nie chciał dostarczyć dokumentacji systemowej i trzeba było
> "hakować" system ;)

Kasowanie EPROMów wpiętych w kawałek styropianu i naświetlanych lampą
kwarcową… Heh… To se ne vrati. ;D

[ Bo z kobietami drodzy panowie to trzeba krótko! Najdłużej trzy lata.     ]
[                                                     (znalezione w necie) ]