Re: Polskie znaki na iPadzie

Autor: Feromon <fer0m0n_at_wp.pl>
Data: Mon 14 Nov 2011 - 22:54:11 MET

Użytkownik "Iguan007" <iguan007@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:j9c4cq$hab$2@news.onet.pl...
> "Maciej Bojko" <maciej.bojko@gmail.com> wrote in message
>
> Amiga, atari to konkretni producenci. PC to komputer osobisty. Czy Ci sie
> to podoba czy nie. I nie jestem z grupa od jej powstania, patrze co ma w
> opisie. W opisie ma PC czyli Personal Computer. Zadnej referencji do
> takiej czy innej linii komputerow nie ma. WIec albo popros admina zeby to
> zmienil, albo zyj z tym ze komputer osobisty dla mnie to nie to samo co PC
> dla CIebie.

PC twierdzisz "Komputer Osobisty" to tak się Tobie tylko wydaje.
Osobisty papier toaletowy nie jest osobisty.
Dowód Osobisty nie jest Prawem Jazdy.
Tak się tylko NAZYWA.

PC to jest komputer typu PC, a może być nie osobisty tylko FIRMOWY.
MUMIA to jet mumia, każdy wie, ze nie każde zmumifikowane zwłoki to MUMIA.

Spróbuj na starym Mackintoschu uruchomić program z PC to ZROZUMIESZ.
Apple skundliły się by można było uruchamiać na nich programy z PC.
Nawet procesor Motoroli dałngrejdowali do Intela by zyski osiągnąć.
Kurewska komercja. Technologicznie byli przecież lepsi.

A w kwestii polskich znaków na iPadzie szukaj na innej rupie.
Nie upieraj się przy błędnym własnym zdaniu...

Feromon