Re: Polskie znaki na iPadzie

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Tue 08 Nov 2011 - 21:33:01 MET

"Iguan007" napisał:

> PC to skrot od Personal Computer.

Naklejka z takim opisem widniała też na spodzie mojego ZX Spectrum.
Zatem twoja rewelacja świadczy dokładnie o niczym.

> Nigdzie w opisie grupy nie ma zadnego odniesienia do IBM.

Bo w czasach gdy powstała ta grupa, określenie "pecet" było zrozumiałe dla
każdego z nieujemnym IQ. To mówisz, że teraz się pogorszyło i bez instrukcji
obrazkowej ani rusz? Serio? Trzeba będzie uaktualnić FAQ.

> Gdyby to bylo "IBM PC" to te wszystkie dyskusje o laptopach AUSUSA
> tez sa nie na miejscu?

Ale rozumiesz określenie "komputer zgodny z IBM PC", czy tylko tak sobie
pszemolisz dla podtrzymania dyskusji?
Oczywiście, że laptop (czy jak kto woli, notebook) ASUS-a łapie się do tej
kategorii.

JoteR