Re: Polskie znaki na iPadzie

Autor: Iguan007 <iguan007_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 08 Nov 2011 - 21:45:10 MET

"Maciej Bojko" <maciej.bojko@gmail.com> wrote in message
news:sq3jb79rkcpjn8t0j5pclfnnbcnmqknqsa@4ax.com...
> Nie wydurniaj się. "Komputerom osobistym" w tak szerokim rozumieniu
> tego słowa są poświęcone też pl.comp.sys.amiga, pl.comp.sys.atari,
> pl.comp.sys.macintosh, pl.comp.sys.palmtop, na upartego jeszcze kilka.
> Ta grupa jest stricte o pecetach.

Amiga, atari to konkretni producenci. PC to komputer osobisty. Czy Ci sie to
podoba czy nie. I nie jestem z grupa od jej powstania, patrze co ma w
opisie. W opisie ma PC czyli Personal Computer. Zadnej referencji do takiej
czy innej linii komputerow nie ma. WIec albo popros admina zeby to zmienil,
albo zyj z tym ze komputer osobisty dla mnie to nie to samo co PC dla
CIebie.

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007