Re: Polskie znaki na iPadzie

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Mon 14 Nov 2011 - 20:18:42 MET

Dnia Tue, 15 Nov 2011 04:09:12 +1000, Iguan007 napisał(a):

> znaki diakrytyczne? strony kodowe? Ja sie nie znam ale czy Ty przypadkiem
> nie dyskutujesz o oprogramowaniu? To teraz nie jest juz NTG? Nie chce mi sie
> wiecej na ten temat gadac ale to tylko pokazuje oblude - moje pytanie
> wywolalo piane na ustach i dziesiatki postow "NTG!, idz na oprogramowanie".
> Po czym sami o tym oprogramowaniu rozmawiacie i wszytko jest ok. Ponizej
> macie kilka watkow 'nie-pc' (tusze do drukarek, glosniki itd.). Jakos nikt z
> Was "swiecie oburzonych" nie polecial ze swoim "NTG!". Piszcie co chcecie,
> [...]

Przeczytaj jeszcze raz ten wątek. Ze zrozumieniem. Odkładając na chwilę na
bok Święte Oburzenie Użytkownika Sprzętu Z Nadgryzionym Jabłkiem Na
Obudowie(tm). Albo rzuć od razu, że używamy zacofanych, wieszających się
PCtów z Windows, na iPada nas nie stać, nigdy w rękach nie trzymaliśmy i
sraczki z zazdrości dostajemy.

W między czasie:
- ustaw sobie czytnik tak, żebyś kodował polskie znaki, jak trzeba (google
plus grupa pl.news.czytniki w razie kolejnych problemĂłw);
- dowiedz siÄ™, jak wyglÄ…da poprawny delimiter sygnatury i zacznij taki
stosować (też google przyjacielem jest, łącznie z doborem kilku narzędzi
pozwalających sobie z tym dość konkretnie poradzić - AFAIR).

Swoją drogą - spod Outlook Express piszesz? A fee… Beterii w iPadzie po
ostatniej aktualizacji nie starczyło między wypięciem z gniazdka, a ponownym
wpięciem do ładowania? ;) BTW - pod Windows uzyskać polskie znaki jest
naprawdÄ™ Ĺ‚atwo. Popytaj na grupach o tym systemie - na pewno Ci pomoĹĽemy. :)

[ House: Sign on the door says "Closed for private event". Cuddy: You're   ]
[ alone.House: How much more private can you get? ("House M.D. 4x09 Games")]