Re: Polskie znaki na iPadzie

Autor: Iguan007 <iguan007_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 14 Nov 2011 - 19:09:12 MET

"Radosław Sokół" <rsokol@magsoft.com.pl> wrote in message
news:2011111310443400@grush.one.pl...
> Potrafiliśmy. Powstał standard przemysłowy Mazovia, a rząd
> przyjął normę ISO-8859-2. I co z tego, skoro Microsoft w
> Windows przyjął swoje CP1250, a producenci oprogramowania
> DOSowego przyjęli IBMowskie CP852 ;)
>
> Obydwie strony kodowe były "wygodniejsze" niż nasza Mazovia
> i międzynarodowe ISO, bo integrowały znaki diakrytyczne ca-
> łego regionu, co zmniejszało użyteczność, ale dla producentów
> oprogramowania i sprzętu oznaczało mniejsze koszty.

znaki diakrytyczne? strony kodowe? Ja sie nie znam ale czy Ty przypadkiem
nie dyskutujesz o oprogramowaniu? To teraz nie jest juz NTG? Nie chce mi sie
wiecej na ten temat gadac ale to tylko pokazuje oblude - moje pytanie
wywolalo piane na ustach i dziesiatki postow "NTG!, idz na oprogramowanie".
Po czym sami o tym oprogramowaniu rozmawiacie i wszytko jest ok. Ponizej
macie kilka watkow 'nie-pc' (tusze do drukarek, glosniki itd.). Jakos nikt z
Was "swiecie oburzonych" nie polecial ze swoim "NTG!". Piszcie co chcecie,
macie jakas niezdrowa fascynanacje w gromieniu Apple, nic wiecej. Zegnam
przemila grupe. Dyskutujcie sobie dalej o PC i wszystkim innym tylko nie o
Apple. Bo to tabu.

Milego dnia,
Iguan

Iguan007