Re: Polskie znaki na iPadzie

Autor: Iguan007 <iguan007_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 15 Nov 2011 - 07:54:35 MET

"Przemyslaw Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> wrote in message
news:xrw4eadj28zc.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info...

> Przeczytaj jeszcze raz ten watek. Ze zrozumieniem. Odkladajac na chwile na
> bok Swiete Oburzenie Uzytkownika Sprzetu Z Nadgryzionym Jablkiem Na
> Obudowie(tm).

Alez wlasnie przeczytalem. Bardzo zrecznie przeszliscie od prawienia mi
kazan ("NTG, tutaj tylko dyskusie o sprzecie wywodzacym sie z IBM PC!") do
dyskusji o software. Czytanie watku od poczatku czy od konca tego nie zmieni
bo kazdy widzi czarno na bialym o czym piszecie. Chyba ze teraz mi bedziesz
wmawial ze "EGAPL.EXE" czy "strony kodowe" to taki model PC (oczywiscie
"wywodzacy sie z IBM PC" bo tylko o takich wolno tutaj rozmawiac).

>Albo rzuc od razu, ze uzywamy zacofanych, wieszajacych sie
> PCtów z Windows, na iPada nas nie stac, nigdy w rekach nie trzymalismy i
> sraczki z zazdrosci dostajemy.

Nigdzie nic takiego nie napisalem. Nie interesuje mnie na co kogos stac czy
nie stac. Wiec albo dyskutujesz ze mna albo z wlasna wyobraznia.

Pytalem natomiast dlaczego "wysylanie maila bezposrednio ze skanera" czy
"wybor tuszu do drukarki" nie wywolal takiego zmasowanego ataku grupowych
Don Kichotow-"NTG!" jak pytanie o czcionki w iPadzie. Tusz jest bardziej
"PC" niz iPad? Konfiguracja poczty w skanerze to nie pytanie o
oprogramowanie? Mow co chcesz, ale ja tutaj widze wyrazne uprzedzenia do
produktow Apple. Na pytanie dot. wysylania maili ze skanera ktos grzecznie
odpowiedzial (na temat) i watek sie skonczyl. Milo. A tutaj trwa polowanie
na czarownice. Widziales zeby ktos przy pytaniu o tusz rzucal "fanboyami"
czy fanatykami? Nie? A w tym watku widzisz?

> Swoja droga - spod Outlook Express piszesz?

Tak, pisze spod Outlooka. Coz w tym dziwnego? To ze korzystam z tableta nie
oznacza ze uwazam ze jest najlepszy w kazdej sytuacji. Moge na nim czytac
gazety w pociagu czy uzywac jako mapy ale nie bede robil symulacji w
MATLABie czy meczyl sie piszac na klawiaturze ekranowej.

> A fee. Beterii w iPadzie po
> ostatniej aktualizacji nie starczylo miedzy wypieciem z gniazdka, a
> ponownym
> wpieciem do ladowania? ;)

Ach, jakie zabawne... Albo poczekaj, wlasciwie to jest zabawne - smiejesz
sie z zycia baterii iPada podczas gdy przecietny pecet (ten "pochodzacy od
IBM") wytrzymuje duzo krocej, nie mowiac juz nawet o tych ktore baterii nie
maja wcale.

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007