Re: Zasilacz kontra zasilacz

Autor: Rafal <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Mon 14 Nov 2011 - 20:11:54 MET

On 2011-11-14 19:59, R.e.m.e.K wrote:

> Czy to moze Gigabyte?
>
> Pytam, bo podobny efekt mialem dwa razy na plycie Gigabyte, ale dotyczyl on
> karty sieciowej. Bylo to z dwa lata temu, plyta GA-P35-DS3 czy jakos tak. A
> dodatkowo kumpel z miesiac temu mial to samo na innej plycie Gigabyta (pod
> AMD) i nauczony doswiadczeniem poradzilem mu odciecie zasilania na chwile po
> czym problem zniknal.
> IMHO to wada plyt Gigabyta.

Hmm.. takie uogĂłlnianie /dwie rozne plyty na przestrzeni dwoch lat/ to
lekka przesada. ja rozumiem wypowiedz serwisanta, co w miesiacu
obsluguje z 30 roznych plyt..

akurat sam mam gigabyte'a, nie stwierdzilem podobnych problemow. Dzwiek
(jak w wiekszosci ukladow) kierowany jest programowo do okreslonych
wyjsc, jezeli nie ma wtyczki to wyjscie jest nieaktywne lub co najmniej
nie funkcjonuje jako defaultowe (jezeli jest wiecej urzadzen audio pod
win).. taki szybki przyklad.