Re: Bady na HDD

Autor: Remek <remek_at_tlen.pl>
Data: Wed 09 Nov 2011 - 14:45:26 MET

Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał:

> Uzyj SeaTools w postaci obrazu iso do nagrania na butowalną płytkę.
> Wykryje ci "złe" sektory i zaproponuje naprawę.

Wykrył jeden wadliwy sektor i nie zaproponował jego naprawy :( Zrobił to
widocznie bez pytania, bo teraz HDTune znajduje jeden bad (wcześniej 4), ale w
innym miejscu. A system jak uruchamiał się 15 min, tak teraz w ogóle się nie
uruchamia. Mój wniosek na gorąco - oba programy to mało powazne i mało przydatne
zabawki. Zrobię testy MHDD. Podaję linki do benchmarków dwóch identycznych
dysków. Jeden to ten omawiany/wadliwy i drugi na którym mam system i który
działa bez zakłóceń. Proszę o opinie.

http://remek62.republika.pl/Tymcz/benchs.jpg
http://remek62.republika.pl/Tymcz/bench.jpg

Pozdrawiam