Re: Polskie znaki na iPadzie

Autor: Maciej Bojko <maciej.bojko_at_gmail.com>
Data: Tue 08 Nov 2011 - 21:30:17 MET

On Wed, 9 Nov 2011 06:12:39 +1000, "Iguan007"
<iguan007@poczta.onet.pl> wrote:

>PC to skrot od Personal Computer. Nigdzie w opisie grupy nie ma zadnego
>odniesienia do IBM. Nie widze powodu zeby "PC" interpretowac jako konkretnie
>"IBM PC" a nie "Personal Computer" ogolnie.

Nie wydurniaj się. "Komputerom osobistym" w tak szerokim rozumieniu
tego słowa są poświęcone też pl.comp.sys.amiga, pl.comp.sys.atari,
pl.comp.sys.macintosh, pl.comp.sys.palmtop, na upartego jeszcze kilka.
Ta grupa jest stricte o pecetach.

>Ja wiem ze Wiki nie jest najlepsza encykloedia

Nie jest zła. Szkoda tylko, że kopiujesz-wklejasz bez czytania. Cyt.:
"For computers generally referred to as "PCs", see IBM PC compatible."

--
Maciej Bójko