Re: Polskie znaki na iPadzie

Autor: Iguan007 <iguan007_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 08 Nov 2011 - 21:12:39 MET

"Radosław Sokół" <rsokol@magsoft.com.pl> wrote in message
news:2011110819413400@grush.one.pl...

> Nie, "PC" to skrót od nazwy własnej "IBM PC". Komputer
> osobisty nazywa się "personal computer". Wspomniany przez
> Ciebie Commodore 64 jest "personal computer", ale nie jest
> "PC".

PC to skrot od Personal Computer. Nigdzie w opisie grupy nie ma zadnego
odniesienia do IBM. Nie widze powodu zeby "PC" interpretowac jako konkretnie
"IBM PC" a nie "Personal Computer" ogolnie. Ja wiem ze Wiki nie jest
najlepsza encykloedia ale ta definicja ma jak najbardziej sens: A personal
computer (PC) is any general-purpose computer whose size, capabilities, and
original sales price make it useful for individuals, and which is intended
to be operated directly by an end-user with no intervening computer
operator. "

Gdyby to bylo "IBM PC" to te wszystkie dyskusje o laptopach AUSUSA tez sa
nie na miejscu?

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007