Re: Ceny dysków

Autor: Artur\(m\) <musicm_at_interia.pl>
Data: Wed 02 Nov 2011 - 10:24:52 MET

Użytkownik "Andrzej" <andkas1XXX@wp.pl> napisał w wiadomości
news:4EAFF6F9.1FBBFC4F@wp.pl...

> może 5 - 6x

> ja na to nie patrzę - lubie mieć szybko gotowy system.
> Ostatnio byli u mnie znajomi, przypadkiem się pochwaliłem
> że udało mi się uwiecznić na fotce pewne zjawisko i teraz

Czytam ten monstrualnie budujący się temat.
Widzę jedynie u Ciebie desperacką obronę sprawy, którą nawet Ty
uważasz za bardzo wątpliwą. Będziesz jej bronił, przed samym sobą,
 aby nie wyszło , że wydałeś kasę na coś zbędnego. Masz poważne zadanie
 "przekonać samego siebie, że to był doskonały zakup"
Jest to normalne zjawisko nie musisz się przejmować, to nie jest choroba.
Zwykłe zjawisko psychologiczne

> uwaga :"usłyszałem taki tekst - pokaż, ale nie… masz wyłączony
> komputer to obejrzymy innym razem".
> A ja na to - przecież odpalić komputer to moment :)

I to Ciebie przekonuje o racjonalności zakupu???

Artur(m)