Re: Ceny dysków

Autor: Andrzej <andkas1XXX_at_wp.pl>
Data: Tue 01 Nov 2011 - 14:41:13 MET

Przemysław Ryk wrote:

> 1. No dobra - to tak średnio ile razy dziennie?

może 5 - 6x

> 2. I ile na tym czasu zaoszczędzisz?

ja na to nie patrzę - lubie mieć szybko gotowy system.
Ostatnio byli u mnie znajomi, przypadkiem się pochwaliłem
że udało mi się uwiecznić na fotce pewne zjawisko i teraz
uwaga :"usłyszałem taki tekst - pokaż, ale nie… masz wyłączony
komputer to obejrzymy innym razem".
A ja na to - przecież odpalić komputer to moment :)

> 3. I po jasnego gołąbka tak po kilka razy dziennie on i off?

a po co ma bez sensu pracować?
jeśli jest nie potrzebne nalezy go wyłączyć - to proste

> Wtedy - o ile przesadziłbyś z podkręcaniem - może częste ponowne
> uruchomienia byłyby potrzebne. :)

taktowanie procesora ma minimalny wpływ na czas bootawania

> Czyli innymi słowy - trzymałeś w domu puste dyski HDD? Skoro nie - tak
> orientacyjnie:
> 1. jaka była łączna pojemność tych HDD?

80,160,300,1000... łącznie ze 6 szt. za to kupiłem 2T i drugi na zaś

> 2. jakiej pojemności SSD za to nabyłeś?

60 GB na system x2 bo mam dwa systemy

> 3. co zrobiłeś z danymi z owych HDD?

zepchnąłem na jeden dysk 2T