Re: Ceny dysków

Autor: Andrzej <andkas1XXX_at_wp.pl>
Data: Wed 02 Nov 2011 - 10:17:58 MET

"Artur(m)" wrote:

> Użytkownik "Andrzej" <andkas1XXX@wp.pl> napisał w wiadomości

> A jakby ktoś, kiedyś, gdzieś, jakoś Ci zaproponował "chodzenie do tyłu"
> to mimo, że chodzą nadal" do przodu" To by Cię nie zmusiło do myślenia???
> Tylko przepraszałbyś za tego, kto kiedyś gdzieś, jakoś Cię przekonał
> do chodzenia "do tyłu"???
> Od 15 lat kaszanisz ludziom "polskie znaki" i "Cię to wali"?

dostawca zapewnił mnie, że standard kodowania ISO-8859-2
będzie obowiązywał i zaproponował mi program.
Tak wiec jego używam i nie mam zamiaru raz chodzić to przodu,
raz do tyłu a raz bokiem, tylko dlatego, że jakiś nawiedzony stwierdzi,
że tamten standard był zły i teraz ten będzie dobry.
Sugerujesz mi zmianę programu z innym kodowaniem - a jaką
mam pewność, że za rok nic się nie zmieni?