Re: Ceny dysków

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed 02 Nov 2011 - 11:56:48 MET

Dnia Wed, 02 Nov 2011 10:17:58 +0100, Andrzej napisał(a):

> dostawca zapewnił mnie, że standard kodowania ISO-8859-2
> będzie obowiązywał i zaproponował mi program.
> Tak wiec jego używam i nie mam zamiaru raz chodzić to przodu,
> raz do tyłu a raz bokiem, tylko dlatego, że jakiś nawiedzony stwierdzi,
> że tamten standard był zły i teraz ten będzie dobry.
> Sugerujesz mi zmianę programu z innym kodowaniem - a jaką
> mam pewność, że za rok nic się nie zmieni?

Sugeruję Ci m.in. ja, żebyś sprawdził konfigurację swojego programu, bo w
części postów polskie znaki masz jak trzeba, a w części nie. Taki strzał w
ciemno - nie masz przypadkiem ustawionego, aby wymuszał dla wszystkich
wiadomości przychodzących kodowanie ISO?

[ Uchodzić za idiotę w oczach kretyna - to rozkosz dla smakosza.           ]
[                                                     (Georges Courteline) ]