Re: Ceny dysków

Autor: Artur\(m\) <musicm_at_interia.pl>
Data: Wed 02 Nov 2011 - 10:07:18 MET

Użytkownik "Andrzej" <andkas1XXX@wp.pl> napisał w wiadomości
news:4EB0EECF.AC484914@wp.pl...

> jakieś 15 lat zaczałem używać polecany program, z racji tego
> że ma standard kodowania ISO-8859-2 który obowiązuje
> i jak wyczytałem będzie juz obowiązywał po wsze czasy.
> Skoro tak, no to go używam cały czas, a że ktoś w między czasie znów
> coś w obowiązującym kodowaniem znaków pomieszał to
> pozostanie mi za niego przeprosić, bo ja programu zmieniać
> nie zamierzam.

A jakby ktoś, kiedyś, gdzieś, jakoś Ci zaproponował "chodzenie do tyłu"
to mimo, że chodzą nadal" do przodu" To by Cię nie zmusiło do myślenia???
Tylko przepraszałbyś za tego, kto kiedyś gdzieś, jakoś Cię przekonał
do chodzenia "do tyłu"???
Od 15 lat kaszanisz ludziom "polskie znaki" i "Cię to wali"?

Pozdraawiam,
i zapraszam do myślenia
Artur(m)