Re: Ceny dysk贸w

Autor: Przemys砤w Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue 01 Nov 2011 - 22:24:17 MET

Dnia Tue, 01 Nov 2011 20:25:04 +0100, Rafa kawski napisa(a):

> Chieftec brzmi dumnie, ale to zwykla chinszczyzna (nawet bez specjalnych
> testow jakosci). Calkowicie normalne jest to, ze przy okreslonych
> dyskach wpada w rezonans..swoj 6-dyskow obudow z rezonansu wybudza砮m
> lekkim kopni阠iem. Brutalne to jak i jako舵 obudowy.

To te zale縴 chyba od modelu. Mia砮m Dragona DX-01B-D-U - bardzo zacna
buda, gdyby nie kierunek wyci眊ania koszyk體 z dyskami. No niestety - przy
niestandardowym ch硂dzeniu na procesorze i wentylatorze dmuchaj眂ym w koszyk
z dyskami (a 3 sztuki tam sobie siedzia硑), to nie by硂 si硑, 縠by wyci眊n辨
體 koszyk bez 禼i眊ania radiatora z procesora. :(

Teraz mam Bravo LBX-01B-B-B i tak mi si zdaje, 縠 jeszcze d硊gie lata mi
b阣zie s硊縴. Cho fakt faktem - wyklei砮m od 秗odka matami wyg硊szaj眂ymi.
Na poziom szumu kr阠眂ego si na du縴ch obrotach wentylatora z Freezera 7
Pro na podkr阠onym E8400 przy 35癈 temperatury powietrza to specjalnie wiele
nie pomog硂 ;) ale po wstawieniu Mugena 2 od razu si przyjemniej zrobi硂.
:)

Do舵 powiedzie, 縠 ja nie mam najmniejszych problem體 z zasypianiem przy
w潮czonym komputerze. Ale zdaj sobie spraw, 縠 r罂ne osoby maj r罂ny
poziom tolerancji, a ja to w sumie najcz甓ciej zasypiam zanim zd笨e dobrze
g硂w do poduszki dotkn辨. ;D

Ale tego nawet nie pr骲uj sugerowa. :D

--
[ Przemys砤w "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Gdzie w gr wchodzi mi硂舵 lub nienawi舵, tam gra kobieta miernie.       ]