Re: Ceny dysków

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Tue 01 Nov 2011 - 20:25:04 MET

> mój były HDD to był własnie Samsung i chyba F3
> buczał jak stary "motór"
> a obudowa to Chieftec za 600 zł

Chieftec brzmi dumnie, ale to zwykla chinszczyzna (nawet bez specjalnych
testow jakosci). Calkowicie normalne jest to, ze przy okreslonych
dyskach wpada w rezonans..swoją 6-dyskową obudowę z rezonansu wybudzałem
lekkim kopnięciem. Brutalne to jak i jakość obudowy.

tak czy owak mechaniczne dyski wibrują, jedne mniej, drugie bardziej, do
tego dochodzi pradwopodobienstwo rezonansu. SSD jest po prostu wolne od
tego i zadne czary mary tego nie zmienia.

:)