Re: Ceny dysków

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Tue 01 Nov 2011 - 13:18:39 MET

On 2011-11-01 13:04, Przemysław Ryk wrote:

> Rafał
>
> Do klienta to bym jechał z notebookiem, który te wszystkie aplikacje i
> prezentacje ma potwierane już, a jedyne co przed wyjściem z domu / biura by
> było zrobione, to uśpienie / hibernacja. :)

Tez sposob, ale nie zabezpiecza przed jakims zawieszeniem. Za 500 zl
kupisz porzadne SSD, wiec dla mnie dyskusja jest raczej akademicka. Tzn
niech ludzie decydują.

Wierz mi, osoby prowadzace spotkania z klientami w powaznych firmach w
WAW zarabiaja 10-20 kpln, naprawde szkoda im czasu na dyskusje o 500 zl :)