Re: Ceny dysk贸w

Autor: Przemys砤w Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue 01 Nov 2011 - 19:14:18 MET

Dnia Tue, 01 Nov 2011 13:18:39 +0100, Rafa艂 艁ukawski napisa艂(a):

> Tez sposob, ale nie zabezpiecza przed jakims zawieszeniem.

SSD zabezpiecza? :)

> Za 500 zl kupisz porzadne SSD, wiec dla mnie dyskusja jest raczej
> akademicka. Tzn niech ludzie decyduj膮.

Serio? Mo偶esz poda膰 jaki艣 model i pojemno艣ci?

> Wierz mi, osoby prowadzace spotkania z klientami w powaznych firmach w
> WAW zarabiaja 10-20 kpln, naprawde szkoda im czasu na dyskusje o 500 zl :)

My raczej o domowych 偶uczkach rozmawiali艣my. Ja wiem, 偶e dryf tematyczny
niczym niezwyk艂ym nie jest, ale鈥 :)

--
[ Przemys艂aw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Kobieta jest jak otwarta ksi臋ga, napisana po hebrajsku, za pomoc膮        ]