Re: Ceny dysk贸w

Autor: Przemys砤w Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue 01 Nov 2011 - 13:04:18 MET

Dnia Mon, 31 Oct 2011 18:42:52 +0100, Rafa kawski napisa(a):

> Panowie,
>
> Powinni禼ie uzna uzna podstawow zasad, s硂wami mo縩a udowodni
> najwi阫sz bzdure. SSD ma swoje zastosowania, je縠li przez 1/2 dnia nic
> nie robie na notebooku, a przez nastepne jestem na spotkaniach, gdzie
> kazda sekunda sie liczy, srednie przyspieszenie wyniesie moze 5%, ale
> prezentacje otworze 10x predzej niz na HDD 5400, co zaiste wplynie na
> odbior przez klienta.

Rafa

Do klienta to bym jecha z notebookiem, kt髍y te wszystkie aplikacje i
prezentacje ma potwierane ju, a jedyne co przed wyj禼iem z domu / biura by
by硂 zrobione, to u秔ienie / hibernacja. :)

--
[ Przemys砤w "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Zdrowy rozs眃ek to zbi髍 uprzedze nabytych do osiemnastego roku 縴cia.  ]