Re: Ceny dysków

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Tue 01 Nov 2011 - 17:56:43 MET

"Rafał Łukawski" wrote:
> Tez sposob, ale nie zabezpiecza przed jakims zawieszeniem. Za 500 zl kupisz porzadne
> SSD, wiec dla mnie dyskusja jest raczej akademicka. Tzn niech ludzie decydują.
>
> Wierz mi, osoby prowadzace spotkania z klientami w powaznych firmach w WAW zarabiaja
> 10-20 kpln, naprawde szkoda im czasu na dyskusje o 500 zl :)

Ale to są inne zastosowania, cały flejm jest o sensowności SSD w domowym
kompie. Z domowym PC nie jeździsz do klientów. A osobiście jeśli robię
prezentację mojej pracy klientowi i akurat wypada to na pokaz u mnie
w domu, to przygotowuję wcześniej wszystko, żeby w momencie przyjazdu
klienta po prostu tylko przełączać się między okienkami. A przełączanie
okienek nie zależy od szybkości dysku. :-)

Nikt z nas nie napisał, że SSD są bez sensu. Piszemy tylko, że przypadek
kolegi Andrzeja nie ma żadnego sensu i jest to tylko sztuka dla sztuki.

Pozdrawiam
.Peeter