Re: Wymiana dupnej błyszczącej matrycy

Autor: vissim <vissim_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 01 Nov 2011 - 13:07:42 MET

>....takze nie polecam zmiany samej folii polaryzacyjnej. a zmiana
> matrycy chyba nie specjalnie ma sens."

Dzięki za zrozumiały opis. Mimo ceny czy ryzyka dalej będę próbował ją
wymienić. Mam czas, środki, więc mogę się pobawić.
...a kolega Jerzy chyba ma dziś zły dzień, bądź pochodzi z rejonu Polski
gdzie na wszystko się narzeka i wszystkich je..ie :)

Lubię modding - stacjonarny już mam taki jaki chciałem (pleksa, szkło,
metal), robiłem modding Asusa eee900 no i...idę dalej. Mieć netbooka wg
własnego widzimisie - rzecz bezcenna :)

-v