Re: Ceny dysków

Autor: januszek <januszek_at_polska.irc.pl>
Data: Tue 01 Nov 2011 - 10:05:15 MET

Przemysław Ryk napisa?(a):

> I ile razy dziennie uruchamiasz system, żeby to rzeczywiście robiło jakąś
> różnicę?

Nie chodzi tylko o start systemu ale takze o szybkosc uruchamiania
aplikacji i co najwazniejsze wczytywanie poziom/plansz w grze. U mnie,
na ten przyklad, czas startu planszy w Starcrafcie II po wymienia HDD na
SSD zmniejszyl sie trzykrotnie. Wczesniej inni grajacy czekali na mnie a
teraz ja na nich ;P

j.

--
http://www.predkosczabija.pl/