Dobry UPS do kilku maszyn

Autor: Niteczka <aga.nitecka_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Thu 27 Oct 2011 - 11:47:21 MET DST

Hej. Od razu przyznam się, że z UPSami nigdy do tej pory się nie zetknęłam,
proszę więc o wyrozumiałość gdy palnę jakąś straszną głupotę ;)
Rodzice kupili domek pod miastem, przeprowadziliśmy się i niestety zdarzają
się tu krótkotrwałe wyłączenia prądu na 2-5 minut. Denerwujące jest to
wówczas gdy się coś robi na komputerze a tu nagle totalne zaciemnienie i
wszysto się wyłącza :) Albo nawet gdy zaprogramuję TV playera a po przerwie
prądu muszę go od początku programować bo dawne ustawienia poszły do aniołków
;)

Czytałam, że dobrym rozwiązaniem jest jakiś mocny UPS. Taki, do którego
mogłabym podłączyć rozgałęziacz, albo taki który miałby 5-6 wyjść do których
mogłabym podłączyć np. komputer, monitor, TV playera, drukarkę i jeszcze
jakieś drobne urządzenie. Tak żeby przy wszystkich tych urządzeniach trzymał
prąd przez 10 minut (a jakby było więcej to jeszcze lepiej). Czy moglibyście
polecić mi urządzenie spełniające takie warunki. Cena do 2000 zł. Będę
naprawdę bardzo, bardzo wdzięczna.

Buziaki,
Niteczka