Re: Dobry UPS do kilku maszyn

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Thu 27 Oct 2011 - 12:04:54 MET DST

> Czytałam, że dobrym rozwiązaniem jest jakiś mocny UPS.
> Taki, do którego mogłabym podłączyć (...)
> komputer,

jaki?

> monitor,

jaki?

> TV playera,

jakiego?

> drukarkę

jaką? (i po co w ogole?)

> i jeszcze jakieś drobne urządzenie

jakie?

> Tak żeby przy wszystkich tych urządzeniach trzymał
> prąd przez 10 minut (a jakby było więcej to jeszcze lepiej).

Na (pierwszy z brzegu) przyklad Ever Sinline 1200
za polowe wymienionej przez Ciebie kwoty.
Wg. producenta 780W i 10 minut przy obciazeniu 50%.

pozdrawiam,
Vituniu.

PS:
Aha - na wszelki wypadek zaloz od razu kosztorys
przewidujacy wymiane akumulatorow co jakies 2 lata.