Re: Dobry UPS do kilku maszyn

Autor: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here_at_go2._and_here_.pl>
Data: Thu 27 Oct 2011 - 12:24:05 MET DST

Dnia 27-10-2011 o 11:47:21 Niteczka <aga.nitecka@wytnij.gazeta.pl>
napisał(a):

> Czytałam, że dobrym rozwiązaniem jest jakiś mocny UPS. Taki, do którego
> mogłabym podłączyć rozgałęziacz, albo taki który miałby 5-6 wyjść do
> których
> mogłabym podłączyć np. komputer, monitor, TV playera, drukarkę i jeszcze
> jakieś drobne urządzenie. Tak żeby przy wszystkich tych urządzeniach
> trzymał
> prąd przez 10 minut (a jakby było więcej to jeszcze lepiej). Czy
> moglibyście
> polecić mi urządzenie spełniające takie warunki. Cena do 2000 zł. Będę
> naprawdę bardzo, bardzo wdzięczna.

Jaki komputer, jaki monitor? Drukarka mam nadzieję nie laserowa?

Jeśli może być używany, to celowałbym w coś takiego:
http://allegro.pl/ups-apc-smart-1500va-usb-bateria-ok-fv-gw-i1863449681.html

A jeśli nowy, to np.:
http://www.agito.pl/zasilacze-ups/fideltronik-lupus-ki-2000-sinus.0.406693.html

Trochę przesadziłem z mocą - będzie z zapasem.
Jakby policzyć moc pobieraną przez Twoje urządzenia, pewnie dałoby się
dobrać tańsze modele...

--
Brak sygnaturki.