Re: Dobry UPS do kilku maszyn

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Fri 28 Oct 2011 - 00:16:38 MET DST

W dniu 2011-10-27 11:47, Niteczka pisze:

> Czytałam, że dobrym rozwiązaniem jest jakiś mocny UPS. Taki, do którego
> mogłabym podłączyć rozgałęziacz, albo taki który miałby 5-6 wyjść do których
> mogłabym podłączyć np. komputer, monitor, TV playera, drukarkę i jeszcze
> jakieś drobne urządzenie. Tak żeby przy wszystkich tych urządzeniach trzymał
> prąd przez 10 minut (a jakby było więcej to jeszcze lepiej). Czy moglibyście
> polecić mi urządzenie spełniające takie warunki. Cena do 2000 zł. Będę
> naprawdę bardzo, bardzo wdzięczna.

Mam Ever Sinline 1200, testowałem z komputerem AMD 3000+@2800 MHz 4GB
RAM, 3 HDD, grafika ATI HD 3850 GDDR4 + 2 DVDRW, podłączony monitor AOC
19" + głośniki Genius SW 5.1 Home Theater
http://www.dzikie.net/index.php?art=genius_sw51_ht&full=true&cpage=1
http://pobieralnia.webd.pl/genius ustawione na około 50% przy
odtwarzaniu jakiegoś pliku mpeg2 z dużą ilością muzyki na tym zasilaczu
wytrzymał 43 minuty.