Re: Wybór monitora LCD

Autor: z <zch280672_at_gazeta.pl>
Data: Sun 23 Oct 2011 - 11:29:01 MET DST

Tom01 pisze:

> To nie są metody marketingowe, tylko zakończenie dyskusji

W wątku o monitorze do zastosowań domowych usilnie proponuje pan
zwielokrotnienie budżetu żeby g... nie kupować.
Na moje argumenty, merytoryczne i ekonomiczne poparte doświadczeniem
zawodowym w kontekście polskich realiów o braku konieczności posiadania
  aż tak dobrego monitora ( uf... :-) ) odpowiada Pan sprowadzaniem
sprawy do absurdu i zadawaniem pytań nie związanych z tematem.
Sprzedaje Pan sprzęt bardzo dobrej jakości ale ja go nie potrzebuję (a
na pewno Kowalski do domu) Nawet będąc elastycznym i wydając 50% więcej
nie dogadamy się. Wydusiłem od Pana po wielu prośbach konkretny model za
1400 zł i za to dziękuję. Wezmę pod uwagę przy zakupach.
Pana filozofia polega na dążeniu do doskonałości bo ta doskonałość
jakiejś grupie klientów się przydaje.
Ja muszę dokonywać normalnych życiowych wyborów i iść na kompromisy
(zastosowanie, jakość, cena)
"Względna wierność" dla mnie to coś innego niż dla Pana.
Trudno, będziemy musieli z tym żyć :-)