Re: Wybór monitora LCD

Autor: z <zch280672_at_gazeta.pl>
Data: Sun 23 Oct 2011 - 11:44:20 MET DST

Tom01 pisze:

> Racja. Ludzie wbrew logice bardziej lecą na ilość. W tym przypadku
> wielkość. Ja takiego stanowiska tego nie rozumiem, wolę kupić za tyle
> samo 20 dkg wędliny niż kilogram padliny. Stąd może pretencje, że źle
> radzę. :)

Nie wiem jak inni ale ja dokładnie wiem z jakiej odległości oglądam
monitor (z większej niż koledzy z pracy), jaka będzie mi potrzebna
rozdzielczość i w związku z tym wielkość. Jeśli monitor tego nie zapewni
to będzie mi się źle pracowało.
Wiem co potrzebuję do domu a co do pracy. To jest dla mnie bardzo ważne.
Tu kompromisów nie ma. :-)