Re: Wybór monitora LCD

Autor: Tom01 <news_at_pl.mastiff.popraw.kolejnosc>
Data: Sat 22 Oct 2011 - 23:30:06 MET DST

W dniu 22.10.2011 23:09, z pisze:
> Nie wiem czy Pański pracodawca pochwali takie metody marketingowe.
> Byłoby niedopuszczalne gdyby płacił tylko od ilości postów bez ich
> czytania. Przecież to "najwyższa kultura monitorowości" :-)

To nie są metody marketingowe, tylko zakończenie dyskusji która do
niczego nie prowadzi. Uparł się Pan na stwierdzenie, że czarne jest
białe. Zatem muszę Pana z tym stwierdzeniem pozostawić, gdyż w takim
wypadku nie widzę najmniejszej szansy na wypracowanie nawet szczątkowego
wspólnego stanowiska. Skoro grafik nie poterzbuje względnie wiernego
wyświetlania to o czym w ogóle mamy gadać? Może wybrać monitor na ślepo
i będzie się mu na nim dobrze pracowało niezależnie jak ów sprzęt
wyświetla? Czy tak? Ja wiem i Pan dobrze wie, że nie, ale idzie Pan w
zaparte żeby za Chiny Ludowe sie ze mną nie zgodzić. Nie honor czy co?
Bo już nie wiem. Nie bawi mnie spieranie się dla samego spierania.
Fundamentalnych podstaw nie możemy uzgodnić.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!